Mr Green CasinoHet kc-automatisering systeem is geschikt voor alle bedrijven met een klantenservice en zorgt voor een snelle en efficiënte dienstverlening die ook de kosten van de klantenservice aanzienlijk zal verlagen. Dit systeem wordt vooral gebruikt voor hotels, online casino´s en vliegmaatschappijen waar chatbots geschikt voor zijn om de taak van de klantenservice uit te voeren. Uiteraard kan een chatbot de persoonlijke klantenervaring niet vervangen, maar wanneer deze gecombineerd wordt zal het de klantenservice van de bedrijven wel aanzienlijk vereenvoudigen.

Dit is bijvoorbeeld het geval bij het Mr Green casino die gebruik maakt van een chatbot en bovendien een persoonlijke klantenservice. Zodra een speler gebruik maakt van de Live chat wordt deze verwelkomt door de chatbot die een aantal vragen zal stellen voor informatie en om de medewerker op de hoogte te stellen, wanneer de vragen door de speler beantwoordt zijn wordt deze direct doorverbonden met een persoonlijke medewerker van het Mr Green casino die de speler dan op een efficiënte wijze verder zal helpen. Dit voorkomt wachttijden voor de speler en maakt de geautomatiseerde klantenservice ook persoonlijker.

Voor een online casino als Mr Green op onlinecasioinformatie is het van groot belang over een zo goed en snel mogelijke klantenservice te beschikken waarin de klantentevredenheid centraal staat. Om dit te kunnen bereiken maken ze dus gebruik van een automatisering in combinatie van persoonlijke medewerkers wat de hoeveelheid dialogen van de klantenservice aanzienlijk verhoogd en meer mensen van de gewenste informatie voorzien kunnen worden. Op deze manier is het voor het Mr Green casino niet alleen mogelijk om meer spelers te helpen in minder tijd maar ook een betere klantenservice te bieden vanuit de informatie die door de speler zelf wordt verstrekt.

De meeste spelers van een online casino geven de voorkeur aan een Live chat om contact op te nemen met de klantenservice. Echter het aantal medewerkers die de spelers te woord staan is niet wat men verwacht. Doordat het Mr Green casino gebruik maakt van een kc-automatisering systeem zijn er minder medewerkers nodig om de vragen van de spelers te beantwoorden. Dit betekent niet dat kc-systeem willekeurig antwoord geeft maar dat deze ook in staat is zelf een antwoord te vormen op basis van de gegevens die door de speler verstrekt worden en kan zowel antwoord geven op eenvoudige evenals op complexe vragen. Uiteraard probeert het Mr Green casino zijn klanten zoveel mogelijk op een persoonlijke wijze verder te helpen met eventuele problemen of vragen en maakt dan ook gebruik van het kc-automatisering systeem als aanvulling voor zijn klantenservice.