Mr Green CasinoDe automatisering in communicatiemogelijkheden word steeds groter en de beveiliging van opslag en transport van informatie is dan ook van groot belang. Het kc-automatisering systeem gaat zorgvuldig en veilig om met de persoonlijke gegevens van klanten en maakt daarvoor gebruik van criptografische beveiliging. Klanten kunnen op deze manier met een gerust hart hun gegevens invoeren en hun vragen stellen zonder zich zorgen te hoeven maken dat een derde partij deze kan zien of lezen.

Toch zijn het de millenials die meer interesse hebben om met een chatbot aan de slag te gaan dan de generatie daarvoor. Ze zijn er nog niet klaar voor om tegen een chatbot te praten en de meeste mensen zijn er dan ook van overtuigd dat een chatbot hun probleem niet kan oplossen. Daarnaast zijn ze er ook niet happig op om gegevens in te voeren, omdat ze denken dat er niet serieus genoeg mee omgegaan zal worden.  De waarheid is echter dat het kc-automatisering systeem al zover is dat deze door middel van kunstmatige intelligentie de informatie op een betrouwbare manier opslaat en reageert op de vragen van de klant. De communicatie van het bedrijf met de klant wordt op deze manier dus een stuk veiliger en gemakkelijker gemaakt.

Stel uw vraag

Mr Green CasinoHet succes van een bedrijf hangt grotendeels af van zijn klantenservice. Een goede klantenservice is dan ook van groot belang. Geef je klanten wat ze willen en dat is meestal een vlot antwoord op al hun vragen of klachten. De meeste mensen zijn niet meer bereid om een paar uur op een antwoord via email te moeten wachten en doen het liever via een live chat. Hier is waar wij ons intrede doen met het kc-automatisering systeem. Wij zorgen ervoor dat de klantenservice optimaal kan werken in combinatie met het serviceteam van het bedrijf. Dit zal niet alleen tijd en kosten besparen voor het bedrijf maar klanten zullen ook sneller geholpen worden waardoor er dus direct ook een stap in de goede richting gedaan word wat betreft klantentevredenheid.

Wilt u graag op de hoogte gehouden worden van de laatste ontwikkelingen op het gebied van automatisering in communicatiemogelijkheden? Schrijf u dan voor onze newsletter die u dan wekelijks van ons zult ontvangen.

Wilt u meer informatie over hoe u uw klantenservice effectief kunt automatiseren? Neem dan contact met ons op via de live chat hier op kc-automatisering.nl of stel u vraag via het contactformulier, wij zullen u graag van dienst zijn.