Mr green CasinoDat bedrijven over een steeds betere en snellere klantenservice moeten beschikken die inspeelt op de wensen en behoeften van de klant is iedereen wel duidelijk. Het is dan ook helemaal niet raar dat tegenwoordig een groot aantal bedrijven hun websites voorzien van een live chat of een geautomatiseerde chatbot. Deze oplossing is goedkoper en sneller voor het bedrijf, maar waar geven de klanten hun voorkeur aan? Willen zij alleen maar een antwoord op hun vraag of is het persoonlijk contact toch belangrijker voor de klant?

Mr Green CasinoWanneer een klantenservice niet voldoet aan de wensen en behoeften van de klant dan zal deze uiteraard niet meer terugkeren, wat voor het bedrijf een achterstand met zich mee zal brengen. Van de ene kant is het bedrijf dan voorzien van de automatisering die zorgt voor precisie en snelheid en van de andere kant heeft het een gebrek aan persoonlijk contact voor zijn klantenrelatie. De meeste klanten communiceren liever met mensen dan met een computersysteem en waarvoor het persoonlijk contact dus belangrijker blijkt te zijn. Om dit op te lossen heeft kc-automatisering.nl een systeem ontworpen die ervoor zorgt dat de geautomatiseerde chatbots evenals het persoonlijk contact gecombineerd wordt om zo te zorgen voor een uitstekende klantenservice.

Het kc-automatisering systeem is in staat de klant op het juiste moment door te verbinden met een persoonlijke medewerker van het bedrijf wanneer de chatbot niet in staat is de klant van het juiste antwoord te voorzien. Hiervoor wordt er gebruik gemaakt van alle informatie die door de klant verstrekt wordt en uiteraard ook van aantal CRM systemen. Op deze manier kan het kc-automatisering systeem de klant helpen of doorverbinden met een medewerker van de klantenservice die over de kennis en kunde beschikt om de klant verder te helpen. Dit zorgt dan voor een vriendelijke, snelle en vakkundige klantenservice waarmee de klant een betere service zal ontvangen.